Toimitus- ja palautusehdot
1. Yrityksen yleiset tiedot
Cocktailkauppa toimii Huipa Oy alaisuudessa, jonka Y-tunnus on 3292937-5.
2. Maksutavat ja turvallisuus
Maksunvälittäjänä toimii Paytrail Oyj (Y-tunnus: 2122839-7). Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle.
Paytrailin yhteystiedot:
Paytrail Oyj,
Innova 2, Lutakonaukio 7,
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
Yritysasiakkaille on laskutusmahdollisuus tarjouspyynnön kautta.
3. Hinnat ja toimituskulut
Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron (25,5%). Toimituskulut ovat kiinteät, eivätkä ne perustu tilauksen painoon tai arvoon.
Yritysasiakkaiden suurten tilausten kohdalla toimituskulut voivat muuttua jälkikäteen, mutta asiakas saa tästä tiedon ennen tilauksen keräilyä.
4. Tilausvahvistus ja toimitus
Asiakas saa tilausvahvistuksen sähköpostitse tilauksen teon yhteydessä. Kun tilaus on kerätty, asiakkaalle toimitetaan sähköpostitse seurantanumero. Tuotteet toimitetaan Postin kautta. Toimitamme tuotteet vain Manner-Suomeen.
5. Toimitusajat
Pyrimme lähettämään tuotteet mahdollisimman pian tilauksen jälkeen. Erityis- tai sesonkiaikoina toimitusajat voivat kuitenkin venyä. Mikäli tilaus viivästyy merkittävästi, asiakaspalvelu ottaa teihin yhteyttä. Jos jokin verkkokaupan tuotteista osoittautuu varastosta loppuneeksi, asiakkaaseen otetaan yhteyttä, ja sovitaan mahdollisesta jälkitoimituksesta.
6. Peruutusoikeus ja palautusehdot
Kuluttaja-asiakkailla on oikeus peruuttaa sopimus 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Tuotteet tulee palauttaa käyttämättömänä ja alkuperäisessä kunnossa.
Palautukset ovat asiakkaille ilmaisia. Palautuksista on ilmoitettava asiakaspalveluun, ja palautus on tehtävä alkuperäisessä pakkauksessa sekä uutta vastaavassa kunnossa.
Palautukset käsitellään aina samalla maksutavalla, jota asiakas käytti tilauksen yhteydessä, ellei toisin sovita.
7. Reklamaatiot
Reklamaatiot on tehtävä 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Reklamaatio tulee toimittaa asiakaspalveluun sähköpostitse, ja mukaan on liitettävä kuva tuotteesta sekä tilausvahvistus tai kuitti. Asiakas saa ohjeet palautuksen tekemiseen reklamaation hyväksymisen jälkeen, ja tällöin palautus on ilmainen.
8. Yritysasiakkaiden ehdot
Yritysasiakkailla on mahdollisuus laskutukseen, mutta avokauppaa ei sovelleta. Mikäli tilauksen toimituskulut muuttuvat jälkikäteen, yritysasiakkaaseen otetaan yhteyttä ennen tilauksen keräilyä.
9. Force Majeure -ehdot
Yritys ei ole vastuussa toimitusviiveistä tai virheistä, jotka johtuvat ylivoimaisista esteistä kuten lakot, luonnonkatastrofit, sodat tai muut vastaavat force majeure -tilanteet.